Oglaševanje je lahko zelo učinkovito, kar pa ni povsem nujno pravilo. Ponekod ne moremo pričakovati dobrega učinka in je cilj bolj v tem, da svoje oglasno sporočilo preprosto razširimo med ljudi in upamo na najboljše. Na spletu pa lahko običajno zelo dobro ciljamo na tiste uporabnike, ki se s svojimi lastnostmi uvrščajo med našo ciljno publiko. To velja predvsem za nekatera oglasna omrežja, ki jih radi uporabljamo, recimo za Google in Facebook oglaševanje.
V obeh primerih je prav široka ciljna publika ena izmed glavnih prednosti teh oglasnih mrež. Ob tem pa ima Facebook oglaševanje še to prednost, da je možno zelo natančno targetirati uporabnike na podlagi njihovih demografskih podatkov, interesov in drugih informacij, ki jih uporabniki delijo na tem priljubljenem družbenem omrežju. To pomeni, da bo možno z oglaševanjem doseči prav tisto ciljno publiko, v kateri imamo večje število potencialnih strank. Na dolgi rok lahko pričakujemo odličen učinek takšnega oglaševanja, dober izkoristek investicije ter seveda tudi znatne prodajne rezultate in poslovne uspehe. S tega vidika je Facebook oglaševanje vsekakor priporočljiva možnost, sploh če imamo možnost za izvedbo izbrati izkušenega strokovnjaka, ki zagotavlja odlične rezultate.
Zelo dobro možnost ponuja tudi omrežje Google Ads, ki je pri nekaterih oglaševalcih še bolj priljubljeno. Facebook oglaševanje namreč dosega le uporabnike tega družbenega omrežja in povezanih storitev, medtem ko imajo oglasi Google Ads še nekoliko večji doseg. Večinoma se pojavljajo ob Google iskalniku in drugih storitvah tega ponudnika, so pa v mrežo Google Ads vključena tudi mnoga druga neodvisna spletišča, s katerimi imamo dostop do izjemno široke ciljne publike. Ta potencial lahko dobro izkoristimo, če znamo pripraviti ustrezno strategijo in seveda oglasno kampanjo tudi dobro usmerjati. Na srečo za učinkovito oglaševanje na tem področju poskrbijo izkušene agencije, ki jih lahko najamemo za ta namen.