Da bi bili pri svojem spletnem nastopu kar najbolj uspešni, je treba spletni strani dovolj pozornosti namenjati skozi ves čas poslovanja, ne le na začetku, ko jo izdelujemo in oblikujemo. Pogosto se spletna stran sčasoma zanemari, tako da ne ponuja več optimalnih rezultatov, četudi morda še vedno izgleda kolikor toliko v redu in tudi brez težav funkcionira. Vzdrževanje strani je na dolgi rok ključnega pomena za ohranjanje koraka s trendi in konkurenco!
Pogosto vzdrževanje spletnih strani vključuje tudi druge posege, ki so koristni za spletno poslovanje. Če se na potrebo po vzdrževanju spomnimo le na vsakih nekaj let, je morda to kar priložnost za celovito prenovo, lahko pa se ob vzdrževanju izvede vsaj še kakšna nadgradnja. Poleg tega lahko vzdrževanje povežemo z drugimi opravili, ki služijo izboljšanju poslovnih rezultatov pri spletnem poslovanju. V ta namen lahko na primer uporabimo oglaševanje, ki na dolgi rok skrbi za stalen dotok obiskovalcev, torej potencialnih strank na spletno stran. To seveda ni nujno povezano z vzdrževanjem, gotovo pa gre za opravila, ki jih vestni upravitelji uspešnih spletišč ne zanemarjajo.
Vzdrževanje je v veliki meri odvisno od tega, kdo ga izvaja. Pogosto je vzdrževanje spletnih strani vključeno že v paket izdelave, torej za vzdrževanje poskrbi agencija, ki je spletno stran tudi izdelala. Če gre za agencijo, ki nudi tudi dodatne storitve, lahko pogodba za dolgoročno sodelovanje vključuje tudi oglaševanje, optimizacijo in druge ukrepe. Čisto možno pa je, da ob izdelavi spletne strani ni bilo prav nič dorečeno o vzdrževanju in drugih posegih na dolgi rok. V tem primeru bo treba izvajalca za te storitve iskati drugje oziroma se za vzdrževanje spletnih strani dogovoriti posebej, enako seveda velja za oglaševanje in optimizacijo ter druge dodatne storitve, ki se pogosto izvajajo na dolgi rok. Ni prepozno, a čim prej bo treba poskrbeti za učinkovito delovanje spletišča.