Električne kosilnice so izum, ki je precej spremenil dojemanje košnje kot take. Še nedolgo nazaj je bila tehnologija akumulatorjev precej draga in redka, zato so se v večji meri akumulatorjev posluževale le manjše naprave, ki niso zahtevale tolikšnega energetskega vložka. Košnja trave pa je zahteven postopek, ki potrebuje res močan motor, da lahko kljubuje uporu pokošene trave. Zato je bila električna kosilnica včasih znanstvena fantastika. Sploh v starih časih, ko so bila fosilna goriva zelo poceni, okoljski vplivi pa še neraziskani, ni bilo nikakršne potrebe po tem, da bi električno tehnologijo in razvoj akumulatorjev peljali naprej. Oziroma se v to ni vlagalo tako velikih količin denarja.
Danes pa je razvoj električnih avtomobilov, ki potrebujejo res ogromne baterije, povzročil, da je cena baterij močno padla. Tako je električna kosilnica na akumulatorsko gnan motor postala poceni, kvalitetna in dostopna. Električne kosilnice so kot take povsem resna konkurenca tudi bencinskim. Sprva je bila tipična električna kosilnica na voljo le kot manjši stroj za majhne vrtove. Za pogon se je uporabljal elektromotor, ki je bil priklopljen neposredno na omrežje. S tem je prišlo do problema, ko je bilo potrebno za sabo vleči električni kabel, toda k sreči so bile te kosilnice namenjene le manjšim vrtovom. Z današnjimi akumulatorskimi kosilnicami je možno pokositi veliko večje površine, in to brez odvečnega kabla. Razvoj motornih žag na akumulatorski pogon je tudi že prinesel kar nekaj produktov, vendar zaradi visoke specifične moči in manjše teže, ki jo motorne žage zahtevajo, ni mogoče narediti res učinkovito električno motorno žago. Vsaj z današnjo tehnologijo še ne. Zato je žaga, kot je na primer Stihl ms 362, še vedno ena izmed vodilnih v svojem sektorju. Stihl ms 362 je srednje velika žaga, ki omogoča enostavno podiranje tudi debelejših dreves in seveda žaganje hlodovine. Zato je Stihl ms 362 ena najbolj prodajanih motornih žag.